ESD - zpráva generálního advokáta ve věci AdWord (Google)
Hned několik zajímavých a do značné míry překvapivých názorů se objevilo v právě publikované zprávě generálního advokáta P. Madura k případu AdWord. Nejdůležitější interpretační závěry jsou formulovány k hodnocení registrace označení shodných s ochrannými známkami ve službě AdWord v tom smyslu, že nejde o užití předmětných ochraných známek. Druhý kontroverzní názor pak hodnotí služby analogické k AdWord jako nikoli naplňující znaky služeb informační společnosti dle Směrnice o eCommerce (2000/31/ES). Otázkou zůstává, zda generální advokát Maduro plně domýšlí důsledky takové interpretace stejně jako to, zda se s interpretačními závěry ztotožní ESD. Zprávu a v ní obsažené argumenty však rozhodně stojí zato kriticky prostudovat.
Plný text zprávy viz zde.
Žádné komentáře:
Okomentovat