Judikát: Zadavatel reklamy proti provozovateli
Zadavatel reklamy se bránil žalobou proti provozovateli reklamní služby založené na platbě za počet kliknutí na banner. Žalovaný společně s provozovatelem cílového místa, kde byla reklama umístěna, totiž provozoval automatické roboty a k jejich využití nabádal i návštěvníky svých stránek - roboti pak zabezpečovali vysoký počet kliknutí a tím i výnos z reklamy, aniž by to pro žalobce mělo jakýkoli efekt. Soud sice konstatoval neunesení důkazního břemene, nejedná se však o res iudicata a žaloba mohla tak být doplněna a v řízení se mohlo pokračovat. Zajímavá je tak v tomto stadiu sporu především použitá argumentace (další vývoj sporu se nám již nepodařilo dohledat).
Plný text rozhodnutí můžete nalézt zde.
Abstrakt je k dispozici zde.
Žádné komentáře:
Okomentovat